woensdag 17 augustus 2016

4e Reminder Chalenge # 1

Goedemorgen allemaal

Vandaag laat ik jullie mijn eerste DT- Challenge kaartje zien.

Het Thema voor deze maand is:
Gebruik Bloemen en Lint op je creatie
En natuurlijk een ingekleurd stempelafdrukje.

Dit is mijn kaartje geworden.







Deze mooie Digi heet Raspberry- House en is van onze Sponsor Beccy's Place.

Ik heb ingekleurd met Derwent Coloursoft Potloden.
Laat mij maar weten of jullie het op prijs stellen als ik een volgende keer
 de kleurnummers erbij vermeld.
Het Design papier is van : Scenic Route- Sonoma,
 Al een hele oude lijn (ik weet zelfs niet of het nog bestaat) 
Maar zó leuk om hierbij te gebruiken!
De stansen zijn van Joy/Noor, Magnolia, Creative Expression en Tim Holtz.
En natuurlijk Bloemen en Lint.

Ik hoop dat ik met dit kaartje jullie inspireer om ook mee te doen aan onze Challenge.
Dit kan t/m 29 augustus 17.00 uur.

lieve groetjes Joukje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten