zondag 1 januari 2017

Challenge #6 Valentijn



Aller eerst willen we iedereen een 

gelukkig, gezond en creatief 2017 wensen


We gaan het nieuwe jaar van start met het thema Valentijn. 

Monique van Steenbergen trapt deze keer af met haar gast design kaart.




Hallo Creachicky's volgers!


Ik ben Monique, en deze maand had ik de eer om guest designer te zijn bij Crea Chicky's. Omdat ik met mijn vorig kaartje in de prijzen viel! Erg leuk!




Voor mijn Gdt kaart heb ik de schattige digi van Bugaboo stamps gebruikt.

Hier kun je 'm vinden: 


Ik vond m erg leuk voor het thema 'Valentine' voor deze maand.
En heb er een lief valentijns schudkaartje mee gemaakt!
Voor meer info over hoe ik het kaartje heb gemaakt
kun je kijken op mijn blog
http://moniquevansteenbergen82.blogspot.nl/2017/01/guest-designer-crea-chickys.html?m=1

 
Groetjes, Monique
 


 

Deze maand sponsort Bugaboo ons blog.

http://www.bugaboostamps.com/
 
 
 


Je kunt maar liefst 7 digi's winnen
en we zullen deze keer dan ook random een winnaar kiezen.

zo heeft iedereen evenveel kans op de prijs.

onze gast designer zal worden gekozen door middel van

stemmen van het team zo ook de top 3

Wil je kans maken op 1 van deze prijzen doe dan gezellig mee met onze Challenge

en stuur je kaart in voor 28 Januari 17:00


Zorg wel dat je gebruik maakt van een zelf ingekleurde stempel.

veel succes!


Groetjes het Team Crea Chicky's

Geen opmerkingen:

Een reactie posten