donderdag 21 december 2017

laatste reminder challenge #16 Christmas

Als hekken sluiter mogen jullie mijn kaartje nog even bewonderen en natuurlijk meedoen want er valt een leuke prijs te winnen van onze sponsor vildastamps


Dan mijn voorbeeld: gemaakt met de leuke rubber stempel van kerstman op arreslee.


Ik heb de stempel afdruk ingekleurd met de Zig Clean Color Real brushes, wel een van mijn favo kleurmiddelen.
Het leuke kant en band en ook de opplak pareltjes , maar ook het design papier komen van ons DT lid en sponsor
De kaart is gemaakt met de Dutch Doobadoo Shape art Star sjabloon, waarop dus het mooie design papier, labels, stansjes en de ingekleurde stempel afdruk zijn geplaatst.


Ik wens jullie allemaal veel kleurplezier en zend nog een kaartje met onderstaande link in.
Voor iedereen namens het hele design team, fantastische kerst dagen.

For everyone  happy christmas wishes from the whole design team, and lots of succes by entering our challenge with your cards

Groetjes Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten