dinsdag 30 augustus 2016

Winnaar + Top 3

Hallo allemaal, we willen iedereen bedanken die mee gedaan heeft met onze challenge.
Wat een prachtige inzendingen hebben jullie ingestuurt.
Geweldig hoor en reuze bedankt daarvoor.
Het was best wel lastig om een winnaar te kiezen.
Maar we hebben als team gekozen.

Onze allereerste challenge winnaar is

.............................................

Nr 16

Anita van Merode






De winnaars van de top 3 zijn:


Nr 9

Aartje





Nr 10

Miranda K





Nr 25

Mijn creatiefje(s)





Anita van Merode zou je contact met mij op willen nemen ivm je prijs.
i.heuverkamp@quicknet.nl

Anita hier heb je ook je winnaars banner voor op je blog.





De winnaars van onze Top 3 kunnen de top 3 banner hier weghalen.





Morgen is weer een een nieuwe challenge doen jullie gezellig mee !!
We kijken weer uit naar jullie kaartjes

Crea groetjes Het Team.



5 opmerkingen:

  1. Super leuk in de top 3! Dank jullie wel. Anita en de anderen gefeliciteerd . Gr Miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Miranda en dank je voor het meedoen.

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig dat ik jullie eerste challenge gewonnen heb. En door het team uitgekozen ben, vind het een hele eer. Dankjewel!
    Ook de top drie dames van harte gefeliciteerd met jullie prachtige kaarten.
    De winnaars banner zet ik graag op mijn blog.
    Een mailtje heb ik net gestuurd.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh, wat leuk om in jullie top drie gekozen te zijn!
    dankjewel!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om een top 3 plekje te krijgen. Ander winnaars ook van harte gefeliciterd.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen